Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

471 σαν μια αριστερη στροφη που παει δεξια.


                                           πηγη





Solve et coagula








οσο ημουν μικρος ηθελα να βρισω, να καπνιζω, να κανω μαγκιες, αλητειεις, να το παιζω σκληρος, μπλαζε, να μαλωνω με τους μεγαλυτερους μου, για να δειξω οτι αξιξω και ειμαι μαγκας. ολα αυτα με ακολουθουσαν, μου διναν μια λαθος εικονα του ευατου μου, γιατι προσπαθουσα να δειξω κατι που δεν ειμαι. μαθαινα πραγματα για τον λαθος λογο π.χ να κανω skate. τοτε εκεινη την εποχη οι καλλιτερες γκομενες τα ειχαν με σκαιταδες. τσουπ και εγω με plan b σανιδα απο ενα φιλο που εφυγε πηγε στην βοστωνη να σπουδασει μουσικη. εδινε τα πραγματα του. εγω πηρα την σανιδα του και ενα παντελονι artisti italliani μπεζ χρωμα. ηταν τα μοναδικα που πηρα μαθαινοντας skate. με το τσιγαρο το ιδιο ξεκινησα να καπνιζω στα 13 με 14. συνεχεια εκανα κουτρα γιατι δεν μου εφταναν να παρω ολοκληρο πακετο. ετσι τσονταρα με φιλους οπου εφτασα στα 27 μου να καπνιζω κοντα τρια πακετα prince. φανταστειτε τι περασα για να το κοψω. οχι πολλα την πρωτοχρονια εμεινα απο τσιγαρα και το εκοψα. αλλα ηταν τοσο δυσκολο για μενα να πιστεψω οτι στα χαρτια χανω εκεινη την ημερα απλα επειδη δεν ειχα φυλο. εγω πιστευα οτι εχανα γιατι δεν καπνιζα. στο παρτυ που ειχαμε παει στο λιμανι οταν μιλουσα σε μια γκομενα νομιζα οτι αμα καπνιζα θα την επαιρνα καπακι, στο καπακι της τουαλετας στα 4. βλεποντας την αυγη αν ειχα αναψει ενα τσιγαρο θα ηταν σαν να ρουφουσα την ημερα μεσα στα πνευμονια μου. κατι που δεν εκανα και δεν θα κανω για σημερα μονο αυριο βλεπουμε. αρα ψευτομαγκιες του τυπου σαν εμενα με ξεβρασε το κυμα στο να γινω αυτος που παντα μου λεγανε να μην γινω και τωρα προσπαθω να γινω αυτος που δεν ημουν. γαματα. στην αριστερη γωνια η μαγκια στην δεξια η φλωρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου