Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

587-6 ενα δακρυ για ματι δεξι ενας ριγος αριστερα που βρισκεσαι εσυ.

 
  addiction to his thumb

Κίνημα- το - γράφω μαλακίες. 
Λέω όλη την ώρα πόσο πολύ, μου παει το αιλαινερ στα μάτια.
Μιας ξεχασμένης επιθυμίας του ανακαλύπτω, την διαφορετικότητα των άλλων.
Εφαρμόζοντας την πάνω με μια άτσαλη παρεξηγημένη εντύπωση, το πόσο κουλ φάση είμαι. Πηγαίνοντας με σε μια κατάσταση δύσκολη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είμαι και φαίνομαι.
Ενας και άλλος κανένας.
Κάνοντας κρα να υπέρ ισχύω την απόλυτη μορφή, μέσα από ένα κόσμο πάρα μορφωμένο.
Οι και καλά μου αρχές και ουσίες μια παλαιότερης εποχής. 
Ενός ηρωικού μεταβολισμού, που έχει κόψει να παίρνει τις βιταμίνες του.
Ωστε να τονωθεί το υπερτιμημένο εγώ του.
Που διαφορετικά δεν μπορούσε να κάνει. 
Γιατί το έχει καπελώσει το πολιτικα κορεκτ, ενός νέο φασισμού.
Μιας δικτύωσης χωρίς πιθανό αντίκρυσμα στον νέο καινούργιο κόσμο. 
Είναι μια αριστερή μόδα φορεμένη σε μια δεξιά φόδρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου