Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

57 που δεν εχει happy end η ξεκινας κατι εχοντας τελειωσει?



living in the world agree

στις ξενες ταινιες οι σειρες εχουν cameo  κατασταση. που στους τιτλους τελους η αρχης λεει οτι επαιξε το ευατο του as he self. τι ωραια θα ηταν να παιζω και εγω τον ευατο μου. που τετοια τυχη παντα παιρνω εναν δευτερο ρολο σε ενα πρωτο πλανο που κοροιδευει, εξαπατα και γουητευει την παρουσια μου σε ενα εργο, που δεν εχει καμια προβολη σε οποιο δικτυο και αν παιξει. ετσι λοιπον παντα ζηταω δευτερες ευκαιριες για πρωτες εντυπωσεις σε μια ακροαση για κομπαρσους στην ιδια μου την ζωη ακομα κανω τον σωσια μου. κι ακομα δεν εχω βρει τον σωτηρα μου για να με αμπεγκλοβισει απο την ιδια μου την υπαρξη. εμενα θελω μονο και να χρειαζομαι να ζηταω απο τον ευατο μου να κανει το right για εκεινον και ολα του πανε δεξια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου