Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

5879 να δουλεύω δεξιά στην οικονομική ενίσχυση του εγώ μου προς τα έξω η στο αριστερό μου προς τα έξω

 πηγη

within

η δύναμη ενός μαγνήτη κρύβεται στο αντικείμενο που κολλάει. είναι μια σχέση η οποία στηρίζεται στο πόσο δύναμη έχει για να κολλήσει πάνω σου. άπαξ και κόλλησε όταν πας να απομακρυνθείς από αυτό σε ξανά φέρνει κοντά του. με τον καιρό βλέπεις η δύναμη του μαγνήτη χάνεται και ο λόγος είναι ότι το αντικείμενο ρουφά την δύναμη σου. έτσι μετά από καιρό βλέπεις τα μαγνητάκια στο ψυγείο αρχίζουν και πέφτουν. γιατί; άσε απαντώ εγώ. είναι που έχεις χάσει το πρώτο σου κόλλημα και συνεχίζεις να δίνεις δύναμη σε κάτι που δεν ξέρεις άλλα σε τοποθέτησαν εκεί για να στηρίζεις κάτι. όπως το να λες στους άλλους πως να το κάνουν, ότι η αισθητική είναι κάτι που έχει χαθεί και έφτασε στο μέτριο όπως η κολλητικότητα σου στο ψυγείο των συναισθημάτων σου. για αυτό λοιπόν τι γίνονται όλοι αυτοί οι μαγνήτες που ξεθωριάζουν και χάνουν την δύναμη τους; υπάρχει νεκροταφείο να τους θάψεις; δεν θα ήταν υπέροχο να βρεις την δύναμη να ξεκολλήσεις και να συνεχίσεις στο επόμενο σου κόλλημα χωρίς υπεκφυγές και σου μου του. αν ναι βρες την αριστερή σου πλευρά να κολλήσει σε μια δεξιά επιφάνεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου