Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

830 αυτο που παντα οι δεικτες πανε και οχι πηγαινουν δεξια προς αριστερα




                                                                        πηγη

                  το χρημα των ελληνων βλαχοραπερ γυριζουν την γη

Κοιτωντας την υδρογειο που γυριζει.ετοιμος να βαλω το δαχτυλο μου να σταματησει. θυμαμαι το fuck the police καπου στο λεει L.A θαρρω. που εγινε συνθημα στους δρομους. για να θυμιζει οτι περα απο εκει, ξεκιναει να φευγει μια ψυχη. αυτη που ηταν για καποιους σημαντικη. δεν ειμαι κανενος ουτε περα για περα τρελος. οσοι γραφουν ριμες ειναι βλακες μιας ματαιοδοξης χαρας. που νομιζει οτι θα τους δωσει λεφτα. να κανουν παρτουζες με γκομενες εξωπραγματικες. αλλα αυτο που νομιζουν οτι αντιπροσωπεουν ειναι ενα ματσο τριχες. ειναι καποιοι που ακουνε ραπ. τον δωδεκατο εχουν κανει θεο αλλα ξερεις κατι; και αυτος το ριξε στο ρευστο. αν δεν τα εχει κανει τα ονειρευται με τα ματια ανοιχτα. οσο για αυτον τον goin που ειναι insert coin και εχει κανει πλαστικη κατω απο τα ματια για να μπορει να νιωθει σελεμπριτι μαλακας. εχει κανει και φαμιλια γιατι ενιωθε μονος πολυ, απο μικρο παιδι. οταν νιωθει τα ψυχοσωματικα του, γυρναει στην παλια την γειτονια του. οσο για τους αλλους δεν θα σας πω μηπως ειμαι καποια εγω. ειμαι ενας κυκλος που οταν το χαιδευω γινομαι φαυλος και μεσα απο ενα μου λαθος ειναι ετοιμος να σας καταπιω. γινομαι μια μηχανη Δεξι Για Αριστερο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου