Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

23 μια πραγματικότητα ανάμεσα σε προφητείες και προκαταλήψεις όπως τον να έχεις φαγούρα στη δεξιά παλάμη, θα πάρετε λεφτά και στην αριστερή, θα δώσετε



Μουσικη ιστορια νουμερο δεν εμεινε να την χαρακτηρισει.





Δεν θυμαμαι τα τραγουδια των μπλουζ που χορευμαμε και ο λογος ειναι οτι ανεβαζα τις γκομενες στα μαρτινς μου ωστε να μην νιωθουν μειονεκτικα λογω υψους . και η τη σημερινη μου τυχερη συντροφος ειναι 1,63 με το συμπαθειο, τουλαχιστον οταν το εκανε ο Ρος στα φιλαρακια η Μονα ηταν και 1,76 τουλαχιστον βεβαια το πληρωσε με αιμα στον τελευταιο χορο και λιγο ακομα θα του τη ετρωγε ο Τζοι. Οχι δεν κανω περιληψη του επισοδειου αλλα ολες μου οι ιδεες εχουν κλαπει απο καποιους αλλους που αυτην την στιγμη ολο και το κατιτις τους βγαζουν ειτε γκομενες ειτε λεφτα. θα περιμενω και για χατιρι μου απο εδω και περα θα εχω αυτο το ρητο: Μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου. και τωρα θα χρησιμοποιησω αυτο που λενε ολοι οτι αν δεν ημουν εγω δεν θα ειχες κατι να πεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου