Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

9 οπως η ιστορια μου, μεχρι ποια χρονια εγραφα και με τα δυο μου χερια



ειναι ο αριστεροχειρας ο νεος δεξιοχειρας της νεας ταξης γραμματων και τεχνων





η ιστορια μικρη και θλιβερη αν σκεφτεις οτι πηγαινα δημοτικο τα 90s. μεχρι τεταρτη δημοτικου εγραφα και με τα δυο χερια και το δεξιο και το αριστερο εξισου καλα με λιγο αβανταζ στο αριστερο (και σημερα τα στοιχεια μου για την αδεια του ΙΚΑ με το δεξι τα εγραψα ωραιοτατα). οπου η δασκαλα μου ειπε οτι εχω το χερι του διαβολου και τους πηρε και τους σηκωσε κανονικα ο διαβολος και μετα απο ενα καυγα με στειλανε σε αλλη ταξη. αυτα γινανε και να φανταστειτε οτι στα περισσοτερα αθληματα ζητανε αριστοροχειρες, αλλα το παραδοξο στα αθληματα συμβαινει και αυτο αριστεροχειρες στο ποδοσφαιρο δεξιοχειρες στο μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου