Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

5 Ξε-"φυλο" ζωντας αναποδα τις σελιδες των περιοδικων υπηρχε πριν τους χιπτσερ η ιδεα.




Οπως με ενημερωσε και η συντροφος μου το εκανε απο παντα αρα ειμαι με μια χιπτσερ και πρεπει να την χωρισω. Ειναι δυσκολο να προσπαθεις να διαφερεις και ακομα πιο δυσκολο για ενα περιοδικο που του αλλαζεις την «φορα» του "φυλλου" του. Τετοιες στιγμες  θα ηθελα να εχω το τηλεφωνο του... πες καποιο που τα ξερει ολα, εναν ρε παιδι μου. δεν λεω ποιον μην γινει προσωπικο και δειτε οτι εχω ακρες με ατομα της υψηλης διανοησης, και συνεχιζω να τον παρω και να μου πει γιατι γυριζουμε τα ¨φυλλα¨ απο αριστερα προς δεξια. και αν εισαι χιπτσερ και εχεις και κακαλα η ωοθηκες καντο και στα βιβλια ρε δικε μου να σε χαρω. Το ακομα πιο ανατριχιαστικο και απο τους χιπτσερ ειναι το σαλιωμα του δαχτυλου σου που ειναι ετοιμο να βουτηχτει μεσα στην μελανι του "φυλλου" που δεν ξερεις αν χρησιμοποιει το δεξι του ημισφαιριο η το αριστερο του κατι που θα σας εξηγησω στην επομενη μου αναρτηση.  Yeke yeke nimo yeke yeke

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου