Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

57 να κανεις πισω ουτε μπροστα ουτε δεξια ουτε αριστερα





A FAMILY AFFAIR

ειχαν φουρκωσει τα ματια μου και όχι επειδη επεσαν δακρυγονα. επειδη μονο ετσι κλαις  μου ελεγε η φιλη μου η εβελινα. Ηταν δυσκολο να μην ακου το τραγουδι των λαμπ και να μην κλαιω η εστω να φουρκωνω. το ειχα συνδυασει για να την θυμαμαι. να μην φυγει μεσα από τιν σκεψη, την καρδια μου, τα φτερα μου που μου εδωσε. με το που εφυγε για παντα. όπως λεγαμε μικροι βρισκεται στον ουρανο εκει στα συνεφα και μας κοιτα από εκει. Ημουνα παντα σιγουρος, ότι δεν θα αντεχα. αλλα και δεν μπορουσα και μαζι της, ηταν τοσο συνδεδεμενα αυτά τα συγκρουομενα συναισθηματα, που παντα με φερναν στο χειλος του γκρεμου. μου ζητουσε να χρησημοποιησω τα φτερα που μου ειχε δωσει. την βαθια πιστη ότι θα τα καταφερω χωρις πολλα πολλα. σαν μια καλοκουρδισμενη μηχανη που ποτε τις δεν εχανε δευτερολεπτο αλλα δεν εχανε και επισης την στιγμη που παντα θα βρισκοταν εκει. Η ιστορια της δεν ηταν θλιβερη αλλα ουτε και γεματη αμαρτιες από αγορια που την ποθουσαν και κοριτσια που την ζηλευαν ισα ισα ηταν τοσο διαφορετικη οσο και ομορφη. όπως καθετι απιαστο. Ένα της χαρακτηριστικο είναι ότι παντα ηξερε ότι ηθελε κατι και ποτε δεν εκανε κατι για αυτό. και αυτό γιατι παντα ηθελε, ότι θελαν και οι αλλοι. ετσι και εγω μαζι με αυτην, ηθελα ότι ηθελε εκεινη. τι θλιβερο να προσπαθει να ξεφυγει, από αυτό. όχι μονο να μην το καταφερνει, αλλα να εχει πιστους ακολουθους του χαρακτηριστικου αυτου. Αναμεσα σε μενα και σε αυτην, το χασμα μεγαλωνε που κάθε φορα που ξενυχτουσαμε γιατι φοβοταν ότι πεθαινει. μικραινε και γινοταν  η ιστορια που περιμενα να ακουσω με λαχταρα. για το πώς τα κοριτσια και τα αγορια στην δεκατια του οχδοντα, καναν φλερτ. ποσο τολμηρο ηταν αλλοτε, με το να πεις ευθεως. να πας μια βολτα, για ένα καφε και ισως το σαββατο στην ντισκο που θα ακουγες νιου ορτερ το τεμπτεσιον. αλλωτε τοσο ντροπαλο που ένα ονομα, ενας αριθμος τηλεφωνου, θα το καναν ακομα ποιο μυστηριωδες από ότι είναι ένα φλερτ. Τελικα εδεσε την ζωη της, σε ένα αστερι και το ταξιδι της συνεχιστηκε χωρις όμως να ξερω αν ποτε  εφυγε η είναι κοντα μου οσο τιποτα άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου