Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

90 με το δεξι χέρι που λίγο πριν τον είχε τινάξει.


Push it good 
Push it real good

από μικρός ήθελα κατι να έχω και κυρίως κουσούρια. ο λόγος είναι ότι θα ένιωθε κάποιος μαζί μου ταύτιση και επίσης θα ένιωθα και εγώ διαφορετικός μέσα από το ίδιο κουσούρι με κάποιον άλλον. αρα το κουσούρι μου ήταν ότι δεν είχα κουσούρι άλλα για λόγους αυτοεκτίμησης, αποδοχής και αυτοπεποίθησης η ανακάλυπτα η εφευρίσκα. βέβαια αυτό μου το κουσούρι μου βγήκε σε καλό στο στρατό και ο λόγος είναι ότι ήμουν χείριστης Α/Τ ΠΑΟ δηλαδή βάριο οπλίτης άλλα δεν έπιασα πότε μου όπλο όλοι με είχαν για Γιωτα και ο λόγος είναι οτι έπασχα από άσθμα παραμυθι. έτσι την έβγαλα καθαρός και ο καλλίτερος μου φίλος ήταν ο γιατρός. φαντάσου έκανα 20 μήνες θητεία. Οι 6 μήνες και παραπάνω ήταν αναρρωτική. ξαναγυρνώ στον λογισμό της βροντερής μου πάθησης. που δεν έχει σύνορα. ο λόγος ; δεν αποφεύγεις την διαφορετικότητα σου λέγοντας ότι είσαι κάτι άλλο, που είναι και ο άλλος. πιστέψτε με. ήμουν διαφορετικός. μου το θύμισε ένα παιδί εχθές στην προπόνηση του γιου μου στο κολυμβητήριο, που με ρώτησε είστε πολύ ψηλός εεε; ναι του λέω είμαι και εσύ όμως δεν πας πίσω. πόσο είσαι του λέω; 1.52. με ρωτάει μαντέψετε τι τάξη πάω; έκτη του λέω. όχι μου λέει τεταρτη. και εγώ στην τεταρτη δημοτικου ήμουν 1.47 ο πιο ψηλος για τα τοτε δεδομενα για τα τωρα ειναι 1.52 δεκα ποντους κοντοντερος απο την συντροφο μου που σημερα γινεται 42. να και αλλη διαφορα της διαφορετηκοτητας οι ποντοι οι αριθμοι αυτοι που δεν σε αφηνουν να εισαι αυτο που θελεις. αλλα οι ποντοι μετρανε στον αντρα και ξερετε που. μην ακουσω το αντιθετο γιατι ειναι διαφορετικα να μπαινεις απο δεξια και διαφορετικα απο αριστερα με ποντους ανω των 18 δεν ειναι ακαταλληλο αλλα καταλληλο για την περιπτωση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου