Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

222 δείχνει τον δρόμο που ποτέ δεν μπορεσες να περπατησεις

                              πηγη






Αμα, όμως γαμας η ζωή περνάει ωραία!
















O Ντέιβιντ Μπάουι πάντα ήταν ένας δυνατός φίλος με γλυκά λόγια που έφταναν στα αυτιά μου σαν εξομολόγηση από την πιο γλυκιά κοπέλα του σχολείου που όλοι την ποθούσαν και κανείς δεν την είχε και μόνο σε μένα χάριζε τις ερμηνείες της για την ζωή, για το πώς είναι να είσαι μαζορέτα, όλοι να σε θέλουν γιατί νομίζουν ότι κάποια είσαι και εσύ πρέπει να δείχνεις υπεράνω κάθε Οφηλίας. Γιατί έτσι ήταν η ζωή της, σαν της Οφηλίας. Άραγε ο Μπάουι τραγούδησε ποτέ για αυτήν; Εγώ άσε, μην το ρωτάς, το μεγάλο λάθος της τηλεόρασης ήταν το εμ τιβί και μετά από εκεί το δώρο της μητέρας μου για τον βαθμό που πήρα στο μάθημα χειροτεχνίας... Και τι άλλο από ένα μαγικό σύνολο τζέι βι σι. Αλλού. Δεν έχω λόγια να το περιγράψω, εκεί πάνω η βελόνα έκανε κύκλους στα αυλάκια, στο δίσκο του Ίγκι, του άλλου μισού του Μπάουι. Και τι φοβερός δίσκος ο Μπλα, Μπλα, Μπλα, τρεις λέξεις που με χαρακτηρίζουν… 
Και τι δεν θα έδινα να πάρω μάτι το τέλειο ζευγάρι Μπάουι- Ίγκι. Τι σου είναι ο άνθρωπος; Και μετά νομίζουν ότι το να πας στο φεγγάρι είναι το αξιοθαύμαστο και το κατόρθωμα. Εδώ μιλάμε για πολλή τρέλλλα και για αυτό θα τους χαρίσω  ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια των Κιουρ, Τζάμπιν σάμουαν έλσες τρέιν,  και ξανά και ξανά. Θα έλεγα ότι είναι φοβερό να έχεις όλους αυτούς συντροφιά όπως και εγώ την μαζορέτα που τελικά δεν είναι κακιά. Απλά έπρεπε να της πεις ότι η ζωή είναι μια σφαίρα - άλλοτε σε σκοτώνει, άλλοτε σε αφήνει αναίσθητο γιατί νομίζεις ότι σε σκότωσε και ξυπνάς σε ένα νοσοκομείο και νομίζεις ότι η ζωή σου πια μοιάζει σαν την καινούργια που έχεις μετά τον  θάνατο σου, και άραγε γιατί πεθαίνουμε, για να ζούμε τα ίδια με άλλα ρούχα, άλλα πρόσωπα, άλλες κοινές καταστάσεις; Και όλα αυτά της τα είπα και «έπεσε» -  φαντάσου, ή εγώ είμαι πολύ καλός ή αυτή είναι πολύ χαζή. Αν και δεν με πειράζει, ένας φίλος μου λέει, «Τζες, η γυναίκα πρέπει να είναι και λίγο κότα, καλή η χειραφέτηση αλλά να ξέρει να κάνει και σάιλενς - γιατί αλλιώς δεν έχει εντζόι η ζωή, αν είναι σαν τον δίσκο του ‘Ιγκι…». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου