Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

58 το ενα απο δεξια να λεει στον αγαπημενο μας πατερα και το αλλο αριστερα στον αδελφο και θειο


Τσιγαρίσου

ο τηλεφωνητης ελεγε μιμούμενος την δικη μου φωνη : παρακαλω δεν ειμαι εδω αφηστε το μήνυμα σας και θα επικοινωνησω εγω μαζι σας, κατι που δεν θα εκανα ποτε και δεν ειχα ορεξη να ακουσω κανενα μήνυμα απο τον οποιοδηποτε, παλια ηταν καπως αμερικανικο και κινηματογραφικό να εχεις τηλεφωνητη ειχε η μαμα του νικου και ολο ημουν περιεργος να ακουσω τι εχουν πει οι διαφοροι που εχουν τηλεφωνησει. επισης αφηνα και εγω μηνύματά ετσι για πλακα που λεγανε ελα νικο ξερω οτι δεν εισαι σπιτι αλλα σε πηρα για να αφησω μήνυμα στον τηλεφωνητη. τηλεφωνησε μου ισως να μας βγει σε καλο ελεγε ο μεγιστος Βασιλης. και ετσι εκανα και εγω τηλεφωνουσα αλλα ποτε δεν μου βγηκε σε καλο και αυτο γιατι εδειχνα οτι ενδιαφεροουνα ενω επρεπε να κανω το αντιθετο να την κλανω και να την εχω στην απεξω. οπως ο εξω δεξιος ψαλτης αφηνει την τελευταια νοτα στο κυριε ελέησον. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου