Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

σαν την αποφαση να πας δεξια η αριστερα στην σχεση σου.


                                πηγη

get it on
Ποσες φορες διστασες να πιστεψεις και εχουν ερθει οι αλλοι να σου πουν πιστεψε στο λαθος και κανε το επομενο σου σαν να ηταν η μεγαλυτερη επιτυχια σου; ημουν ειμαι και θα ειμαι σιγουρος οτι μπορω να αποτυχω αλλα ποσo μεσα μου θελω να επιτυχω. αθελα μου αφησα κατι μεσα σε αυτους που με καναν να πιστεψω οτι δεν μπορω και αυτο γιατι ημουν σιγουρος οτι αυτοι μπορουσαν να το κανουν για μενα και οχι εγω για τον εαυτο μου και ετσι βλεποντας το billy και πατωντας pause για να παω να χεσω εγραψα αυτο το μικρο ποιημα γιατι εχω βαρεθει να διαβαζω τα συστατικα απο το σαμπουαν που χρησημοποιω στα ανυπαρκτα μαλλια μου. σαν τα συστατικα των ανυπαρκτων φοβων μου. και ιδου το ποιημα της αυτης μεγαλειοτατης χεστρας με τιτλο: Δεξι Για Αριστερο.



Η κοπη σαν ρωγμη
η σταση σου στην πλαση
η εξασκηση του να βρεις
τον εαυτο σου κρυφα μεσα στο μπανιο
το κολπο την κρατα
τοσο απομακρη σαν να κοιτας
στο ιδιο σημειο της πιρουετας
τα καταφερες ελπιζοντας τι;
να κανεις ενα βημα στην καταστροφη
της κλασικης σου σκηνης,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου