Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

565 o μήνας εχει 9 και να θυμάστε είστε ωραίες και μετράτε..

                                                         πηγη





      why?









     
 
οι σχεσεις ειναι σαν το διαφραγμα. πρεπει να σπασεις την μυτη οπως και καποια μοτιβα που σε ακολουθουν χρονια και τα περιμαζευεις απο σχεση σε σχεση και τους δινεις ζωη συνεχως. χωρις καμια εγνοια το τι μπορει να συμβει, οταν τα επαναλαμβανεις σε διαφορετικους συντροφους, θυμαμαι μια μερα ισως να ηταν και νυχτα στο βερολινο ο Τζεντ μου ειχε πει λιγο πριν αναψει το τσιγαρο του και πιει την τελευταια γουλια ουισκι του πανω στο θεμα που με ταλαιπωρουσε και λεγοταν Μυριαμ. πως το εγωκεντρικο κομματι απεναντι στην Μυριαμ επειρεαζει εμενα και τους αλλους ανθρωπους γυρω μου; και πριν καλα καλα απαντησω μου ειπε ξανα. ασε δεν θελω να μου απαντησεις, θελω να σκεφτεις αν θελεις να εχεις δικαιο η να εισαι ευτυχισμενος. εκει καταλαβα οτι επρεπε να σπασω την μυτη μου οπως και τα μοτιβα μου. αλλα ποτε μα ποτε δεν σκεφτηκα να αλλαξω,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου