Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

03647 απευθυνσου λιγο παρα περα γιατι εδω στην γωνια δεξια εχουν τα καλλιτερα παιδια.






ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι

Δείξε μου ότι μπόρες και εγώ θα σου κάνω αυτό που δεν μπορείς είναι η συζήτηση μου η καθημερινή με τον εαυτό μου και με αυτό που λένε Θεό. Είναι κάθε άλλο αληθινό αυτό γιατί εγώ είμαι ο Θεός και αυτή η συζήτηση που κάνω είναι καθημερινά με όλους εσάς που κάνετε κλικ στην σελίδα. Κάνε με να νιώσω σημαντικός είμαι ένας άνθρωπος απαρχαιωμένος δίχως σκοπό δίχως να ξέρω να σου πω ότι είμαι ένα μίασμα φτιαγμένο για να σου κάνω το μυαλό ένα απροσδιόριστο χάος. Αφέσου εξαντλήσου κινήσου διπλά από καθετί που νομίζεις ότι είμαι εκεί. Είναι κίνδυνος μια κατάσταση που έχεις βγει η είναι μια άδεια κάρδια που σε χρειάζεται για να κάνεις το παγωτό να λιώνει από τον καημό να κολλήσει μια γλωσσά επάνω του ώστε να ολοκληρώσει τον λόγο στον όποιο βρέθηκε στην γη.  Προστασία του δεξιού χοίρου μέσω της αριστεράς χήρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου