Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

12) αν αντεχεις ξεκινα να της κανεις γλυφομουνι κατι τετοιες στιγμες σωζει ζωες.

                                                
                                              πηγη






What 
are 
words worth? 
Words












αν ηξερες οτι ειμαι ενας απο αυτους που σου λενε οτι σ αγαπανε ποσο μακρια θα με εδιωχνες. βλεπω το γραψιμο μου εχει αλλαξει. εχει γινει λιγο μελο συναισθηματικο, απο τοτε που με διωξανε απο την δουλεια, με την ρετσινια που δεν ειναι μαλαματινα. μαλαματενια ειναι η προσφορα του να εχεις μια υποταγη, στην πιο σου καλη προσευχη. αυτην του τελευταιου σου ξεψυχισμου. σαν αυτο που τραγουδαει η σιμον σε ενα φεστιβαλ αννθρωπων κενων. ειναι απροσαρμοστη η κατασταση του υπνου, που σε προσδιοριζει να ανακαλυψεις την φθορα των αλλων με τα λαθη. δινω τα χαρτια μου για επιχορηχηση ανοιχτων προσβολων, σε ολους αυτους που εχουν να καταθεσουν την γνωμη τους, σε ενα ελευθερο και πολιορκοιμενο πεδιο των ανελλεητων προσδοκιων μου απο αυτους. ειναι μαλιστα καθοδων η μετρια μου κριτικη του ευατου μου. σαν να ειναι ταινια θλιβερη μεσα απο εκεινη την ρετσινια, που με κανει να φοβαμαι αν ειμαι καλος, αν ειμαι κακος, σιγουρα για το ασχημος, δεν το συζητω ειναι η μοναδικη επαφη που εχω με την πραγματικοτητα. ειναι ενας πιλοτος που με καθοδηγει, μεσα στο ονειρο και αυτο που λενε οι αλλοι συνουσια αποκρουστικη. ειναι που το χρωμα μου ειναι μαυρο μεσα σε μια λευκη αποχρωση του γκρι σαν αυτη που αφηνε το πινελο του γκογια πανω στο χαρτι. απευθυνσου λιγο παρα περα γιατι εδω στην γωνια δεξια εχουν τα καλλιτερα παιδια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου