Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

5896310 ειναι που εχω αριστερο παρελθον





trouble free transmission

πριν φυγει για την βοστωνη ενας φιλος σε ενα μουσικο πανεπιστημιο μου ειχε δωσει το skate του που η σανιδα ηταν plan B και ενα παντελονι 7 νουμερα μεγαλυτερο μου artisti italiani. εκει λοιπον ηταν και απο τις τελευταιες φορες που τον ειδα. μετα ειχα μιλησει με την μητερα του για να κανει ενα συμβολαιο στην εταιρεια που δουλευα και στο τελος εμαθα οτι πεθανε σε τροχαιο στην αθηνα. βρισκοντας κατι παλαιους κοινους φιλους μου το επιβεβαιωσαν και οτι πεθανε σε τζεροκι. εκει ηταν το τελευαταιο χτυπημα. εντωμεταξυ αυτα τα γραφω γιατι ακου μπιορκ στο οποιο τραγουδι παιζει ενα οργανο που ειναι τυμπανο με ενα μαυρο δερμα στην μεση ινδικο νομιζω και η πρωτη εικονα που μου ηρθε ηταν το σπιτι του το δωματιου που μου εδινε την σανιδα και αυτο το τυμπανο.  αραγε η αφροδιτη ειναι αγορι η μηπως η λεξη εμραφροδιτος κρυβει μια αφροδιτη που ειναι κατι αναμεσα στην ομορφια και στο πιστευω αυτης της ομορφιας απο οπου και αν προερχεται. γυρω γυρω ολοι και στην μεση του πουθενα εγω και οι σκεψεις που δινουν και περνουν κατι που πρεπει να φοβαμαι ειναι το εχθες γιατι εχει ηδη γινει και δεν αλλαζει ενω αυτο που περιμενω εχω ακομα την δικαιοδοσια του να επεμβω οριστικα η μερικα. ετσι λοιπον ειμαι ενας κυκλος που φτιαχτηκε απο τα δεξια προς τα αριστερα για να περιφερεται αναποδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου