Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

736 ενα στο δεξι ενα στο αριστερο ενα και ενα δυο.





[instrumental]

ειναι δυσκολο να προσδιορισεις κατι που ειναι τοσο αναπαντεχο και ολισθηρο σαν συναισθημα. δεν εισαι και ο τονυ μαρουδας που εβαλε νερο στο κρασι του και μαζι με το νερο εβαλε και το μπουζουκι στην μουσικη του. ειναι οι χρυσες ωρες αυτης της νεας χειραφετησης της μη νεας πραγματικοτητας αυτη που αλλα βλεπεις και αλλα πας και λες. ειμαι ημιμαθεις αυτο ειναι το ελαττωμα μου αλλα και το προτερημα μου να αφηνω ανθρωπους πισω μου που ειναι ειδικοι πανω σε κατι που δεν μπορω να εκφρασω. τι να κατσω να πω για μοδα για σινεμα για μουσικη πλεον νιωθω οτι ειμαι σε τηλεπαιχνιδι που δεν ξερω ολες τις απαντησεις. οταν παιζω το παιχνιδι σπιτι μου τοτε τις βρικω ολες. ειναι σαν το στοιχημα το μονο σιγουρο παιχνιδι ειναι αυτο που εγινε. γλυστραω μεσα στην καθημερονοπιπα που το δικο της ελαττωμα ειναι οτι ειναι καθημερινη γιατι να μην ηταν κινητη εορτη οπως το πασχα να γιορταζετε μια στις τοσες και δωρο να εχει την ρουτινα της και μια πλειαδα ατμοσφαιρικων υποηχων που θα την κανουν να μοιαζει σαν μια στριγλα που εγινε αρνακι. ειμεθα οι νεοι ρομαντικοι μεσα σε μια εποχη αγαπης. ειναι το πιο τραγικο πραγμα που μου εχει συμβει. ολοι ξαφνικα αποπνεουν αγαπη ενω εμενα το δεξι και το αριστερο μου πνευμονι αναπνεει μισος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου