Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

302 Προστασία του δεξιού χοίρου μέσω της αριστεράς χήρας




Το λουκετο 

καποια στιγμην θα μαθουμε και εμεις που θα παει. One two three four.. η αληθεια ειναι οσες φορες και αν μετρησω παλι στο μηδεν καταληγω. ειναι ενα απειρο απο αυτο που ποτε δεν μπορεσα να τελειωσω και οταν βλεπω την αρχη μου ειναι πιο ευκολο να ξαναγυρισω εκει παρα να τελειωσω οτιδηποτε εχω αρχισει. ολοι καποια στιγμη θα μαθουμε οτι η εξελιξη ειναι ελξη και οχι προωθηση εκει που θελουμε να καταληξουμε. αν δεν μπορεις να φτασεις χωρις να προσαρμοστεις τοτε ειναι που ποτε δεν εχεις ξεκινησει. η αγαπη σου ειναι επηρεασμενη οσο ειναι αναλογο και το μισος σου για καθε αρχη. ειμαι σιγουρους οτι οταν μου ζηταν να επεκταθω αυτοματα κλεινω σαν το στρειδι. και νομιζω οτι μεσα μου εχω ενα μαργαριταρι που ειναι ετοιμο να διημιουργηθει μεσα σε ενα τελειο κλειστο περιβαλον. με το που ανοιξει και με βρουν ειναι που αρχιζει η κατεργαση μου που ποτε δεν μου εχει βγει σε καλο. ειναι σαν οταν εξηγω οτι η στελλα γεωργιαδου τραγουδαει το δεξια κι αριστερα.