Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

214 εμενα το δεξι και το αριστερο μου πνευμονι αναπνεει μισος




storm-trooper in drag

η φαινομενικη μου θολουρα φαινεται οτι τους ζαλιζει τους αλλους. ετσι λοιπον παντα κουβαλαω μαζι μου τα ειδικα γυαλια που οταν συναντιεμαι με καποιον του τα δινω ωστε να μπορει να νεταρει πανω μου και να μην αποπροσανατολιζεται. ειναι ενα ηθικο διδαγμα του τι προσφερω σε οτιδηποτε κινειται διπλα μου. μην θολωνεται τα νερα με την αβασταχτη μειωση του διπλα σας. ειναι δυσκολο να ερμηνευσω καθετι που μου συμβαινει σαν σκεψη και επισης το να ειμαι αμεροληπτος στο ποσο καλος ειμαι και ποσο καλα δεν κανω τα πραγματα. ειναι με το ζορι που γραφω σημερα  και αυτο γιατι η υποληψη μου και οτιδηποτε εχω σαν αρχες εχουν καταπατηθει απο μια που απελυσε τον Θεο και πηρε την θεση του με αοριστου χρονου συμβαση. ειναι ομως αρκετο αυτο για να με κανει οτι θελει; οχι. απλα ειναι η αρχη. το ποιο δυσκολο απο ολα ειναι να βλεπεις το τελος να ερχεται Ιωνα. και για δες ερχομαι απο τα αριστερα σαν αγγλος η απο τα δεξια παρε τα αρχιδια μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου