Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

125 ειναι η ιστορια αυτη που σου λεει οτι το δεξι δεν μπορει να κανει την δουλεια του αριστερου και το αντιθετο.


inflict severe pain on
μεχρι το λυκειο ημουν τσιλιβηθρας αδυνατος λυγεροκορμος μμ! εκανα σπορ διαφορα ντυνομουν με στυλ τα περισσοτερα ρουχα δεν ηταν δικα μου εκανα διαλογη τα ρουχα των φιλων μου οσα δεν θελανε κυριως απο τον Billy επαιρνα ρουχα και παπουτσια εγω αγοραζα καιρια κομματια για την γκαρνταρομπα μου. αυτα τα ρουχα δεν διημιουργουσαν καμπυλες καθολου και μου λεγανε καλα ακωλος εισαι? και τους ελεγα στα σπορ αμαξια εχουν μικρο κωλο αλλα μεγαλη μουρη. και ετσι πουλουσα την μουρη μου (αν και η γνωμη τις Κικης ηταν αλλη). εκεινο τον καιρο του γυμνασιου μια ταξη μετα το δημοτικο. που στο δημοτικο με τις μεγαλες καταληψεις πηγαμε να κλεισουμε και εμεις το δημοτικο. εγω δηλαδη γιατι κανενας αλλος δεν ειχε ερθει στις 6 το πρωι και με ειδε ο φυλακας και μου εβαλε τις φωνες και μου ειπε οτι θα τα πει ολα στην μαμα μου. τι vintage κραξιμο θα τα πω ολα στην μαμα σου. εδω που τα λεμε και να τις τα ελεγε δεν με ενοιαζε εγω ημουν ετοιμος να κανω την επανασταση μου. και την επομενη χρονια πρωτη γυμνασιου, πηγα στο πρωτο μου κλαμπ στην Troll. οπου ειδα ενα σκηνικο θανατου με ολη την εννοια της λεξεως η τοτε new age ατομαρες της Troll μαλωναν με κατι ροκαμπιλαδες. και ηταν ενας απο την Νεαπολη ρε γαμωτο πως τον λεγανε ισως λεω ,ισως δεν ειναι σιγουρο, να ηταν ο Μπαμπουρας που τους εκανε ντου μονος του και εκει ολοκληρωθηκα σαν παιδι. που ειχε μονο μια απουσια στην πρωτη γυμνασιου, λογω γυμναστικης και την επομενη χρονια κινδυνευε να μεινει. ευτυχως εμεινα να λυσω το αλυτο προβλημα γιατι ολοι ειναι δεξιοχειρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου