Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

471 το αριστερο χερι του διαβολου στο δημοτικο


Happens All The Time
δεν μπορω να ξεφυγω και να ορισω την διαδικασια του εαυτου μου απο την τρομοκρατια της ευτυχιας μου. ειναι αυτο που σε καθε αγωνα βγαινω κουρασμενος και με σπασμενα ολα μου τα ονειρα τα απυθμενα μου ορια. και αυτεπαγγελτα ξεκιναω να φερω σε περας την ιστορικη μου ενοχη, αναμεσα σε προβληματα ζωης. σε γλυστριματα απενοχοποιησης και παγιδες που με πιανουν μεσα σε μενα τον ιδιο. ποτε θα δραπετευσω να μπορεσω να ορισω την επομενη διαταγη του εαυτου μου, σε καθετι που με οριζει και με χαρακτηριζει απο τα συναισθηματα μου που νιωθει ο αερας καθως παει να με παρει ο υπνος αυτος της γλυκιας αναμνησης, που σου δινει την δυνατοτητα να εχει γινει ενα το αριστερο με το δεξι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου