Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

71 κανω δεξια και βγαινω στις Συκιες της Αμερικης.

   

                                                             πηγη
quick quote
στα τοσα καλα εχω και ενα κακο ξεχναω κατι πιασαρικα που λεω αλλα κυριως, αυτα που μου λενε οι αλλοι. ετσι ερχετε η ωρα να κανω κατι που εχω συμφωνησει αλλα το ξεχνω. μεσα απο την τεχνολογια και τις ατελειωτες ωρες που περνω στο λαπτοπ, μου χαριζει αυτα τα κενα μνημης. που μου ρχεται να πεσω μεσα και να μην ξαναβγω. και ο λογος ειναι οταν θελω να ξεχασω κατι δεν μπορω και ειμαι συνεχεια στο τι θα μου πει και τι θα του πω. ασε μας κουκλιτσα μου απο εδω και τραβα παραπερα να κανεις τα κολπα σου. εχω με την παρανοια μου και εσυ με την δικη μου. και οταν ολα τελειωσουν τοτε ξερω οτι δεν προκειται να βγαλω ακρη ποτε και ετσι παραμενω σιωπηλος. και αναρωτιεμαι βουβα ειμαι δεξιολεκτικος η αριστερολεκτκος στην δυσλεξία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου