Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

669 το πορτατιφ, το πορτατιφ, στο κομοδινο το δεξι.την ιστορια μας την ξερει απο την αρχη.


Oh! Sweet Nuthin'

το περίεργο είναι όταν ξαπλώνεις ανάσκελα η πλάτη σου ιδρώνει πολύ περισσότερο από το μπουστο σου οταν ξάπλωνεις μπρούμυτα. αυτό είναι παράλληλο με την ζωή μου σαν Μπρους Γουέιν δηλαδή όταν προσπαθώ να πω στον εαυτό μου ότι δεν είμαι ο Βad Man άλλα έρχεται εκείνος ο ίδρωτας της πλάτης που ξυπνάει όλες τις αναμνήσεις του ποιος είμαι και τι θέλω να κάνω. πως να κρυφτώ από ένα ανάσκελο πλανήτη που σε κάθε του και κάθετη του τροχιά αναφέρεται στο να γίνω ένας γνήσιος Bad Man χωρίς να φοβάμαι να κοιμηθώ ανάσκελα και να ελπίζω ότι τίποτα δεν θα μου παει μπρούμυτα. είναι να απορείς. και επίσης δύσκολη η απόφαση του κοιμάμαι από την δεξιά πλευρά του κρεβατιού η από την αριστερή.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου