Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

666 ДΕΞΙ ΓΙΑ ΑЯΙΣΤΕЯΟ




 love reign        o'er me












Η διημιουργικη εξαντληση ξεκινησε στις χαρμανες της υποστασης μου και της μακροχρονιας αποχης των συναισθηματων μου. κατι που με εκανε ευαλωτο γιατι απο την διωρυγα της μαλτας περνουσαν τα καραβια. η υστεροφημια μου δεν θα διαρκεσει και δεν θα ανταπεξελθει σαν θεμα στα γεγονοντα των οχτω και μιση. μια μισητη ωρα για ολους και πανω απο ολα για αυτους που δεν εχουν διαβασει τα αυριανα τους μαθηματα αλλα θελουν να κανουν παπαγαλια αυτο που ειδαν στις οχτω και μισει. αμεση και κατακορυφη η δραση μου σε οτιδηποτε κοινο σε σχεση με την σχεση μου η μαλλον καλλιτερα συντροφο μου. η αμεριστη απαξιωση μου σε καθε εναν που διαδιδει οτι το να αγαπας μεσα απο ποστ των διαφορων διαφορικων αλτρουστικων εμετικων σελιδων που σου γιατρευει ακομα και το γλαυκωμα και την διασπαση προσοχης. εδω θελω την προσοχη σας γιατι δεν μου προσφερεται τα κλικ σας και ετσι θα μοιραστω την χαρα μονο σε αυτους που με βλεπουν χαρουμενος αλλα και σε σας γιατι δεν θελω να γινω ανεπιθυμητος οπως λεει και ο τυπος που εγραψε πουλα σαν καλλιτεχνης. και για το τελος που ολα αυτα που γραφω αντηχουν σαν μανιφεστο τυφλα να εχει Mαρλον Μπραντο κακοιμηρη μου. κανω δεξια και βγαινω στις Συκιες της Αμερικης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου